#Acrobatic #Passion #Fashion #Inspirations #Music ♥

#Acrobatic  #Passion #Fashion #Inspirations #Music ♥

poniedziałek, 15 lipca 2013

4# Kwiatonator

Czeeść ;**

Wczoraj i przedwczoraj nie pisałam , nie miałam za bardzo o czym ;c Nie ma co robić , pada deszcze już od 3 dni ;/ I na razie siedzę w domu . Tylko wczoraj pod wieczór pojechałam do rodziny :)DZIĘKUJE WAM ZA 400 ODWIEDZIN I ZA WASZE KOMENTARZE <3 KC
A co do tytułu posta , o ile kto wie to jest nowa gwiazda jak Justin Bieber ma Belieberki czy jakoś tak , to Dawid Kwiatkowski ma Kwiatonatorki <333 Dla mnie on jest 100 razy lepszy od J.B i innych młodych artystów :) Jego 1 Singiel ale jeszcze bez teledysk.
W 2 dni 109 388 wyświetleń :) Wchodzić i dawajcie łapki w górę pliz <33
Wczoraj mi się nudziło i robiłam i przerabiałam zdjęcia :)


 Mam pytańko :) może ktoś ma jakies zdjęcia to chętnie mogę mu poprzerabiać już nie jeden raz ktoś mnie o to prosił , możecie wysyłać zdjęcia na e-mail - grzyweczka1@onet.pl to jest mój e-mail bo na innym mam zawaloną całą pocztę ja te zdjęcia nigdzie nie bd publikować ani nic chętnie wam poprzerabiam :) 

27 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia!! :) Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatonator, nooo jestem zacofana chyba;-) bo pierwsze słyszę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;)) Dopiero On zaczyna swoją sławę ;)
      Jeszcze usłyszysz ;3

      Usuń
  3. Justin i tylko Justin <3 #Belieber4ever

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie ta piosenka ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cie do nagrody The Versatile Blogger.
    Informacje u mnie na stronie: http://poplatanyswiat.blogspot.com/

    Pozdrawiam Erin :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, ciekawie piszesz
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz??? To dla mnie wiele znaczy =)
    ZAPRASZAM !!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jesteś ;D
    ej, mogłabyś mi napisać link do bloga, na którym jest ten konkurs do którego dałaś obrazek ? ;D

    obserwujemy ? odpisz u mnie ;)
    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/ - zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę piosenkę <3

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super piosenka <3 Śliczny blog ^^ Ja również obserwuję.
    http://monikanagly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta piosenka <3 Zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna piosenka, ale wątpie,że ten Dawid jest lepszy od JB...
    Poza tym śliczna jesteś
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla niektórych jeszcze nie jest bo od 2msc gdzies , bardziej się rozsławił był już w Dzień dobry TVN i to mu dużo dało ;)

      Usuń
  12. ja rowniez obserwuje
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post ^^ Czekam z niecierpliwością na kolejne ;3
    toori-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna piosenka ;)
    + ale jesteś ładna :D


    www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam gościa, ale piosenka wpada w ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za odwiedziny, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog masz świetną grzywkę ;D


    obserwuje i zapraszam :http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. niezle zdjecia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, dzięki Twojemu blogowi dowiedziałam się kto to jest 'Kwiatonator' :) Dziękuję ^3^

    OdpowiedzUsuń